I. Postanowienia ogólne
Platformę internetową działająca pod adresem https://www.stemplekreatywne.pl/ prowadzi COLOP Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Bytomiu przy ul. Smolenia 16, wpisana przez Sąd Rejonowy VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Katowicach do Rejestru Przedsiębiorców, pod numerem KRS 0000122812, NIP 626-000-34-70, REGON 005929835 (w dalszej części COLOP Polska).
- Platforma internetowa prowadzi sprzedaż wybranych towarów znajdujących się w ofercie COLOP Polska za pośrednictwem sieci Internet.
- Złożenie zamówienia zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu jest równoznaczne z akceptacją jego postanowień. COLOP Polska zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w warunkach Regulaminu. Zmiany te będą obowiązywać od chwili opublikowania ich na niniejszej stronie.
- Prawidłowa rejestracja potwierdzana jest wiadomością elektroniczną przekazaną na podany w formularzu adres e-mail Klienta.
II. Składanie zamówień
- Zamówienia w platformie internetowej można składać przez całą dobę.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.
- Zamówienie jest realizowane w ciągu 3 dni roboczych. Dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku.
- W przypadku wyboru formy płatności "przedpłata" zamówienie jest realizowane w ciągu 3dni roboczych po otrzymaniu potwierdzenia.
- Zamówienie złożone w dni wolne od pracy będzie zrealizowane w pierwszym dniu roboczym.
a) Terminy realizacji zlecanych usług są ustalane indywidualne. - Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres e-mail Klienta. Potwierdzenie zawiera informacje o zamówionych towarach.
- Domówienia do złożonych zamówień traktowane będą jako osobne zamówienia.
- Wszystkie ceny towarów znajdujących się w ofercie platformy internetowej są cenami netto i są wiążące od momentu złożenia zamówienia (towary na zamówienie - oznaczone ikoną telefonu - służą jedynie ich prezentacji, zakup możliwy będzie dopiero po telefonicznym ustaleniu ceny, cena dodanego takiego towaru do koszyka nie będzie wiążąca).
- Stemplekreatywne.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jednakże zmiany te nie mają wpływu na realizację zamówień złożonych przed dokonaniem tych zmian, chyba że są wynikiem błędu. Wtedy zamówienie zostaje anulowane a osoba kupująca zostaje poinformowana o anulowaniu zamówienia i zwrocie pieniędzy na konto.
- Do ceny towaru należy doliczyć podatek VAT oraz koszty przesyłki, z zastrzeżeniem ust. II pkt. 12 niniejszego Regulaminu.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar:
- przelew on-line za pośrednictwem platformy Przelewy24, udostępniającej automatyczne płatności przelewami on-line z ponad 144 banków w Polsce, zabezpieczone certyfikatem bezpieczeństwa SSL EV oraz spełniające rygorystyczne wymogi standardu PCI DSS LEVEL 1 gwarantując maksymalną ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną
- płatność kartą płatniczą za pośrednictwem platformy Przelewy24, spełniającej rygorystyczne wymogi standardu PCI DSS LEVEL 1, gwarantującej szybkie, proste i przede wszystkim bezpieczne transakcje przy użyciu kart płatniczych takich jak: Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Diners Club, PBK, JCB American Express
- wpłata na konto bankowe: Santander Bank Polska S.A. II O/Bytom nr 28 1090 1779 0000 0000 7601 1736
Klient ma czas do 30 dni na opłacenie zamówienia, chyba że przeszedł już na stronę Przelewy24 z finalizacją transakcji. Wówczas ma 15 minut na opłacenie przelewu.
- Przesyłki dostarcza się za pośrednictwem firmy kurierskiej General Logistics Systems Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Zamówienie złożone przez Klienta na kwotę poniżej 200 PLN netto, wysyłane jest na koszt Klienta (do minimum liczone są również usługi). Koszt wysyłki zostanie uwzględniony w treści faktury VAT wystawionej przez COLOP Polska.
- Zamówienie złożone przez Klienta na kwotę powyżej 200 PLN netto, wysyłane jest na koszt COLOP Polska.
- Klient otrzymuje wiadomość sms z informacją o numerze paczki.
III. Brak towaru
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie COLOP Polska. W przypadku braku zamówionego towaru - Klient zostanie o tym powiadomiony przez pracownika Biura Obsługi Klienta w dniu, w którym zostało złożone zamówienie.
IV. Reklamacje
- Wysyłane produkty pakowane są w kartony zabezpieczone taśmą z logotypem COLOP. Klient odbierający produkty jest zobowiązany sprawdzić czy przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym - w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki należy wypełnić protokół reklamacyjny w obecności kuriera i przefaksować go na nr 32 388 70 36 lub przesłać skan protokołu na adres office@colop.pl. Protokół reklamacyjny dostępny jest u kuriera firmy spedycyjnej.
- Jeśli w przesyłce dostarczonej przez spedytora w stanie nienaruszonym Klient stwierdzi rozbieżności prosimy o zgłoszenie reklamacji. Reklamacje należy składać WYŁĄCZNIE telefonicznie do Biura Obsługi Klienta do 7 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Każde zgłoszenie reklamacyjne otrzyma swój numer, którym należy posługiwać się w korespondencji dotyczącej reklamacji oraz którym należy oznaczyć paczkę jeśli w procesie reklamacji dojdzie do zwrotu towaru.
- Reklamacja ilościowa jest rozpatrywana w dniu jej telefonicznego zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji ilościowej towar jest niezwłocznie wysyłany do Klienta na koszt Sprzedającego.
- Reklamacje jakościowe będą rozpatrywane indywidualnie.
- Firma COLOP Polska sp. z o. o. niezwłocznie poinformuje odbiorcę na piśmie lub telefonicznie o decyzji i sposobie załatwienia reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
V. Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a COLOP Polska. Udostępnianie istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje przez doręczenie Klientowi - wraz zamówionym towarem - faktury VAT.
- W razie ewentualnych sporów powstałych w związku z zawartą umową - sądem właściwym do ich rozpoznania jest sąd siedziby lub miejsca zamieszkania strony pozwanej.
- COLOP Polska zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i w związku z tym umożliwia swoim Klientom wgląd w swoje dane, ich poprawianie oraz żądanie zaprzestania ich wykorzystywania. Wszelkie uwagi na temat swoich danych prosimy kierować na adres: postmaster@colop.pl